dissabte, 24 d’agost del 2013

La fada Turquina i les capacitats dels infants. Programem...

Com us podeu imaginar, als nens i nenes els agrada molt venir-me a veure. Esperen el divendres amb candeletes. Potser els primers dies faig una mica de por, fins que no estan ben acostumats a l'escola i no coneixen bé tots els espais es senten insegurs i jo, tot i que sóc molt guapa, sóc tan gran com ells i la veritat, impressiono... Però quan ja em coneixen més, ja m'han tocat i han cantat la meva cançó, quan ja han gaudit dels meus espectacles, estan encantats de venir-me a veure els divendres.
Els espectacles que presento estan programats per tal que les propostes que poden ser més difícils (estar a les fosques, llum ultraviolada etc.) vagin apareixen progressivament i quan ja tots estiguin acostumats a pujar al meu teatre.
No només estan programats així, també ho estan des d'un punt de vista pedagògic. Ara us ho explico, perquè aquests temes sovint són feixucs...

En el nou currículum d'educació infantil es parla de les capacitats que els infants han de desenvolupar al llarg del cicle.  Cal posar per escrit el que totes les bones mestres saben: les criatures tenen capacitats!
I quines capacitats afavorim amb els espectacles?

Aquí les podeu veure. Un altre dia us explicaré més coses... 






·..  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada